le forum de Murmeli et Tuefeli
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -14%
Apple MacBook Air (2020) 13,3″ Puce Apple M1 ...
Voir le deal
799 €

gut gestartet

2 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

gut gestartet Empty gut gestartet

Message  Admin Mer 10 Mar - 13:56

Uns geht's gut, wir sind noch nicht erfroren..

Admin
Admin

Messages : 10
Date d'inscription : 10/03/2010

http://tuefeli-murmeli.phpbb9.com

Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty gute Reise

Message  Willi Jeu 11 Mar - 12:00

Wenns zu kalt wird, bleibt doch einfach hier :-)
Wir wünschen euch schöne Ferien und kommt gesund wieder zurück.
gruss aus Dürrenäsch Jan Mami und Papi

Willi
Invité


Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty Re: gut gestartet

Message  Admin Jeu 11 Mar - 15:27

es soll ja wieder wärmer werden.. ;-)

Admin
Admin

Messages : 10
Date d'inscription : 10/03/2010

http://tuefeli-murmeli.phpbb9.com

Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty Re: gut gestartet

Message  murmeli Mer 24 Mar - 23:57

Uns geht's noch immer gut, es hat auch schon wieder Neues auf der Homepage. Wir im Norden Frankreichs eingeladen worden. Wir verbringen heute unsere 2. Nacht hier und reisen morgen weiter nah Brügge....

Es gibt einige, die hier reinschauen; ihr dürft auch Kommentare lassen Smile

murmeli
Invité


Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty Re: gut gestartet

Message  Mike Sam 27 Mar - 8:17

Salu Schwöschterli, hoffe sgaht eu guet... Taufi isch di isch dä Hit gsi, schad sind ihr nüm ume gsi... Eus gaht sowit guet usser dass din Neffe chrank isch... Isch aber wieder ufem weg zur besserig. Wünsche witerhin viel Spass, Chraft und Durchhaltewille!
Liebi Grüess vo üs foif a eu zwoi Sleep

Hoffe dä Früehlig chunnt so richtig

Mike
Invité


Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty Neues aus Dürrenäsch

Message  Willi Mer 31 Mar - 0:08

Hallo ihr zwei, wir danken euch für die Karte vom der Hochzeit. Daniela hat mitgeteilt, dass es Chipsli und Charli gut geht. Wir hoffen ihr habt gutes Wetter zum Reisen. Keine Angst der Sommer kommt bestimmt und dann sehnt ihr euch nach etwas Kühle.
Gruss Mami, Papi und Jan

Willi
Invité


Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty Re: gut gestartet

Message  murmeli Mer 31 Mar - 17:42

Hoi zäme...

Jetzt simmer in Antwerpen! S'Wätter isch irgendwie cool:meischtens isch äs am Tag windig (bitzli Räge) und z'Nacht rägnets richtig heftig! Zum Glück meischtens nur z'Nacht!

Mir freued euis dass äs allne guet oder wieder besser goht.... äs isch au scho äs bitz Poscht underwegs und en Ufgab für dä Jan!


Liebi Grüess a alli

Annika & Vincent

murmeli
Invité


Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty ufgab vom Jan

Message  Mami Jeu 8 Avr - 22:03

Hoi zämme also mir händs recht schwierig gha bis mir usegfunde händ was dä Jan für eh ufgab hät. Wer dreihet scho es Foti um Smile Aber jetzt hät dä Jan mit mire hilf si glöst sis Schaf gheisst Kuschel. Hät chli überzügigschraft brucht das es nöd Jai heisst. Mir hoffed es göngi Euch gut und ihr seget noh voll motiviert. Mir wünsched Euch wieterhin viel Glück und eus eh churzi Zyt. Liebi Grüss Mami, Papi und Jan

Mami
Invité


Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty Wo sind ihr?

Message  Mike Dim 18 Avr - 13:53

[b]zäme, wie händ ihrs, wo stecked ihr? Liebi grüess und alles gueti wünsched eu wiiterhin
Ian, Damon Chelsea Andrea und Mike... pirat

Mike
Invité


Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty Re: gut gestartet

Message  murmeli Mer 21 Avr - 18:03

Hallo...
Wir werden ab heute 2 Tage in Bremen bleiben, meine Schwiegereltern haben da für uns reserviert. Ah! Endlich mal wieder ein weiches Bett und eine warme Dusche!

Wir werden danach noch Hamburg, Lübeck, Berlin un !dresden besuchen (wenn uns jemand eine Schlafgelegnheit weiss oder uns treffen will, dann sind wir natürlich offen).


Es geht uns gut, wir hoffen euch allen auch, bis bald..

Annika & Vincent

murmeli
Invité


Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty Schlafglegeheit

Message  vo Eus Lun 26 Avr - 10:22

Hoi ihr 2 Weltebummler oh sorry ihr sind ja drü, das ha ich doch grad vergässe. Also ich glaube eusi schlafglegeheit isch für Euch echli en Umwäg Sad aber wie ihr wüssed isch in Dürrenäsch immer es Bett frei. mir müsstet zwar zerscht euri Decki wieder ahzieh will die brucht ja im moment nimmer aber ich denke das wird erscht uf em Heimwäg nötig si das hoffet mir uf jedefalls und wünschet euch wieterhin viel Freud und au snötige Glück für dä witeri wäg.
Liebi grüss vom Jan, em Papi und natürlich au vo mir Smile Smile Smile

vo Eus
Invité


Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty Deutschland Konstanz

Message  Jan Mar 25 Mai - 23:18

Hallo Madame und Monsieur Magar,
wir haben schon lange nicht mehr gehört. Ist es richtig, dass Ihr nach Konstanz kommt? Wann wäre dies genau? Wäre eine Gelegenheit euch zu treffen, oder wollt ihr nicht? Very Happy

Wir freuen uns auf eine Antwort

gruss Jan Mami und Papi

Jan
Invité


Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty Re: gut gestartet

Message  tuefeli Mer 2 Juin - 11:47

Hoi mitenand....

Es stimmt, dass mir richtig Konstanz gönd, aber leider erscht i chli meh als eme Johr....Nämlich uf dä Heireis.... Aber viellicht chömed ihr i ca. 6 Mönet uf Thailand???? Wär doch cool, brucht nödmol äs Visa (und mir hoffed, dass es bis dänn kei Problem meh git)

Im Moment sind mir z'Pole mit em schlechte Wetter verabredet... Crying or Very sad
Aber d'Lüt sind mega sympatisch, halted amigs sogar z'mitts uf dä Strass und zum euis ilade...

Liebe Gruess an Papi, s'Mami und natürli an Jan und alli andere (wo viellicht au mol wieder schriebed)

Annika & Vincent

tuefeli

Messages : 128
Date d'inscription : 19/05/2010

Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty Isch euch nonig verleidet

Message  Vo eus Lun 14 Juin - 22:10

Hallo zämme
Ihr sind ja nach Pole wos gad immer gregnet Hät isch eu da nid verleidet und wäred ihr nöd lieber wieder heicho. Ihr händ sicher nüd meh trochnigs gha und schwümme chönd ihr jetzt sicher au viel besser. Dä Jan frrröget wies em Kuschel gaht, häsch ihn echt scho verlore, so wie damals dä Wöschbär flower Liebi Grüss und witerhin viel Spass vom Jan, Papi und Mami Wink

Vo eus
Invité


Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty Re: gut gestartet

Message  tuefeli Lun 14 Juin - 23:46

Hoi mitenand!

Nei, dä Jan muess kei Angscht ha, dä Kuschel isch no immer bi euis! Äs chunnt au bald äs Foti (zum Bewies), sobald mer Ziit zum Entwickle händ (mir sind nämli grad chli spot dra).

Dä Räge hät grad hüt wieder agfange, vorher isch fascht zwei Wuche schön gsi....

Eui au allne en Gruess, bis bald

Vincent & Annika

tuefeli

Messages : 128
Date d'inscription : 19/05/2010

Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty Sali zäme

Message  Michael Mar 13 Juil - 13:34

[b]beau frere, hoi annika,
mir hoffed es gaht euch guet und ihr fühled euch wohl, gähnd mir doch bitte mal na paar tourdate mit termine a, händ für eu na ä chlini überraschig...


Gruss Familie Gasser

Michael
Invité


Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty Re: gut gestartet

Message  tuefeli Dim 18 Juil - 21:00

Hoi zäme!

Mir freued euis immer über Nochrichte.....

Leider isch äs relativ schwierig genaui Datene z'geh... Im Moment wüsse mer, dass mir um dä 15.9. am Baikalsee sind (grösster Süsswassersee der Welt in Russland), und ab 1.10., je nach Visa, i dä Mongolei oder z'China sind (i ca. 1 Monet wüsse mer meh, sobald mir wieder z'Moskau sind).

Liebi Grüess a di ganz Familie, mer hoffed äs goht eui au guet...

Vincent & Annika

tuefeli

Messages : 128
Date d'inscription : 19/05/2010

Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty Grüss us Dürrenäsch

Message  Vo Eus Jeu 22 Juil - 17:58

Hoi Zämme
Hey Annika nid trurig sie wänns mal nüd neus zläse git vo eus, aber bi eus isch ebe nöd so intressant wie bi euch. Es isch hald eifach warm und schön, mir gönd viel ih Badi und freuet eus eifach wämer öppis neus chönd läse vo euch. Isch ebe ufregender als wen ihr nur vo Colmar chönd verzelle. Sicher gits au bi eus immer mal wieder öppis neus aber ebe nid so intressants das es alli wänd läse. äsch eigentlich mis SMS übercho? Dä Jan weiss immer no wer Du bisch und wie din Ma gheisst. Ihr söttet besser nid ih Mongolei suscht gaht euri Reis nur viel länger Mad. Wer wött das scho ussert ihr? Also mir hoffet es gaht euch guet und ihr erlebet no viel spannendi Sache wo euch in guete erinnerig bliebet. Natürlich wünsched mir euch noh viel sunnigs Wetter und wieterhin viel Glück uf eurem wiete Wäg. Bis glih
Jan, Papi unds Mami grüesset Euch und dänket all Tag ah Euch! I love you

Vo Eus
Invité


Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty auch von mir alles gute

Message  Papi Ven 23 Juil - 15:44

Hallo Annika uns Vincent,
wir gehen viel in die Badi ?!?! Ich wollte nur sagen, dass Mami nicht von der ganzen Familie schreibt. Ich gehe viel arbeiten :-( und nicht in die Badi. Nur so zum korrigieren.
Auch wünsche euch weiterhin viel viel Spass an eurer Reise und bleibt gesund.

Papi
Invité


Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty slebstverständlich au vo seon nur sbeste

Message  mike Ven 30 Juil - 7:43

Papi fang nöd ä brüelle, ich weiss wies dir gaht :-)
aber däfür häsch ja immer wieder ferie Laughing

mike
Invité


Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty Waldbränd

Message  Mike Dim 1 Aoû - 17:31

Hey wie gahts?
Sind ihr vo dä waldbränd direkt betroffe?

Mike
Invité


Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty Waldbränd

Message  Mami Lun 2 Aoû - 13:49

Waldbtränd


.Da isch mir ja din ältischte Brüder zuvor cho, aber au mich würdis intressiere wies eu gaht und öp ihr ih dä nächi vo dä Waldbränd sind, ghört meh doch im moment zimlich viel. Mir hoffet ihr säget wiet devo empfernt und das nimmer mues Angst um Euch ha.
Liebi Grüess us em verregnete Dürrenäsch vom Jan und em Mami. Natürlich au vom Papi us Urdorf wo er am schaffe isch . Mad Glaub ich uf jede Fall.
Mami






Mami
Invité


Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty Re: gut gestartet

Message  Annika Mer 4 Aoû - 21:28

Hoi mitenand!

Mir sind do bimene russische Paerli iglade, isch grad chli kompliziert mit daene ihrem Kompi....

Mir sind noerdlich vo Moskau, und es goht euis guet! Vo dae Waldbraend choemer sit 2 Tag dae Rauch schmoecke und sit fascht einere Wuche dae Rauch gseh, wie dichte Nebel (Novemberwetter zmits im Summer mit 35 Grad!!). Verbrennti Baeum haemmer bis jetzt no kei gseh.

Wohrschindli simmer i 1 Wuche z`Moskau und schriebed wieder chli en laengere Text (uf euisem Kompi).

Papi, Kopf hoch, aber dass s`Mami und dae Jan Schoggilaebe haend, wuesse mer doch scho lang; irgendeine muess jo daefuer sorge, dass es so bliibt.... und dini Ferie sind jo au scho bald in Sicht (oder nur es Week-end, am 20.?)

Liebi Grueess a alli...

ps: mir erlaebed so viel guets, dass mer s`schlechte vergaessed: mir sind sit am 10.7. ohni Helm underwegs, die haends euis klaut, und mir bruched es neuis zelt. Aber i luete vo Moskau mol hei, und verzelle wie, wo was.....

Annika
Invité


Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty Was heisst Schoggiläbe

Message  Mami Ven 6 Aoû - 10:19

Schön das mir öppis ghört händ vo euch. Das beruhigt michscho chli, aber Moskau isch dänn nähch bim Waldbrand. So und jetzt zum Schoggiläbe. Was söll das gheisse Du weisch genau das es nid so isch. Mir sind ih dä Calida gsih mit em Papi, aber will ihr nid debi gsih sind sind mir nid ih d`Hug, also wo Schoggiläbe und vorallem für wär. Dä Jan wird immer grösser und au frecher, Du kennsch ihn sicher nümme wänn ihr zrugg chömmed. Häsch Du mis Sms übercho wo ich Dir am 12. 7. gschriebe ha oder häsch usere telefonkabine ahglütet, dänn ha ich döt hi es sms gschriebe. So sött jetzt wieder mal go schaffe damit ich am Mittag mis Schoggiläbe gnüsse chan.
ganz liebi Grüss ah euch 2 und passet uf euri Chöpf uf No wenn ihr scho kein Helm meh händ. Razz

Mami
Invité


Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty SMS

Message  annika Mer 11 Aoû - 15:25

i glaub es sind kei richtig Waldbraend (vorallem Gebuesch), i glaub, Waelder sind nochli suedlicher....
Aber es het jetzt scho chli graucht..roechel... Neutral

jo, mir goend daenn spoeter i d`Hug, kei Angscht...

Dass dae Jan immer groesser wird, isch glaub i, normal Question aber frecher? wie chan daenn das sii??? Lohsch bi der Erziehig no??? affraid


Dis SMS han i noed uebercho, aber chasch mir uf +7 916 109 9681 jo nomol schriebe....

seisch allne en Gruess
bis bald

annika
Invité


Revenir en haut Aller en bas

gut gestartet Empty Re: gut gestartet

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum