le forum de Murmeli et Tuefeli
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Display Star Wars Unlimited Ombres de la Galaxie : où l’acheter ?
Voir le deal

FACEBOOK!!!

3 participants

Aller en bas

FACEBOOK!!! Empty FACEBOOK!!!

Message  Murmeli Lun 22 Nov - 12:58

Isch cool, dass no immer viel a euis dänked, aber Facebook chan i erscht früenschtens ab 12.12. wieder ha......

Murmeli

Messages : 41
Date d'inscription : 28/10/2010

Revenir en haut Aller en bas

FACEBOOK!!! Empty Weihnachten

Message  Michael Mer 1 Déc - 14:35

Hoi Schwester,Hoi Beau Frere,

sött mal na definitivi Aufenthaltstaus 24.25. 12. vo euch wüsse...

Gruess us dä verschneite Schwiiz...


Michael
Invité


Revenir en haut Aller en bas

FACEBOOK!!! Empty Schnee

Message  vo eus Mer 1 Déc - 22:30

Hallo zämme
Da isch mir ja din Brüeder vorus gsih. bi eus häts Schnee und es schneit und schneit und schneit. Dä Jan freut sich uf dä Samichlaus und hät mir gseiht, er bruchi keis sprüchli z`lerne er cha scho eis. Ich zu ihm also wie gahts? Er ganz Cool HOHoho frohe Weihnachten Cool Cool .Also ich ha dänn gseiht er söll doch noh eis lerne, er dadruf, also dänn hald vo mir us. Er freut sich mega über dä Schnee und gheit ägxtra um und chrücht uf allne viere dur dä Schnee.
Ich hoffe es isch bi euch chli wärmer und au schöners Wetter als hier.

Mir wünschet Euch wieterhin viel Spass uf eure Reis und alles gueti
Liebi Grüess vom Jan, Papi Omi und natürlich vo mir

vo eus
Invité


Revenir en haut Aller en bas

FACEBOOK!!! Empty Re: FACEBOOK!!!

Message  Murmeli Lun 6 Déc - 17:44

Hoi zaeme!

Also am 24. + 25.12. simmer z`Hanoi, mit dae Schwiegereltere, das heisst i weiss noed gnau, i glaub die haend bereits aes Hotel reserviert....
Am 31.12. simmer wohrschindli z`Vinh (no im Vietnam) wo mer eignetli (hoffentli) no anderi "Travellers" soetted treffe. Aber daenn goemer wohrschindli eher in ae Jugendherberge (obwohl die meischtens chli tueer sind. Da simmer aber no am organisiere... confused

Viellicht waer Geburtstag besser als Wiehnachte??? Dann waered mir vielicht grad z`Vientiane (Hauptstadt vom Laos)
Oh, irgendwie find is gemein, dass ihr, grad wenn ich noed do bin, all ae so viel Schnee haend... Sad (ok, es isch ca. 22 Grad bi euis, mir fahred mol wieder im T-Shirt dur d`Welt.. Twisted Evil )

Wie goht jetzt am Jan sis Spruechli? Und wer muess vor em Samichlaus alles zittere??? santa

Allne en ganz en liebe Gruess

Annika & vincent
ps.: Mami, i wart no uf ae E-Mailadresse...

Murmeli

Messages : 41
Date d'inscription : 28/10/2010

Revenir en haut Aller en bas

FACEBOOK!!! Empty Re: FACEBOOK!!!

Message  tuefeli Mar 7 Déc - 16:38

Aber d`Hotels choschtet jo do eh nur oeppe 15 Stutz!!!


Hey, Ronny, wie hets eui eigentli z`Amsterdam gfalle??

Grueessli

Vincent & Annika

tuefeli

Messages : 128
Date d'inscription : 19/05/2010

Revenir en haut Aller en bas

FACEBOOK!!! Empty Schreiben wer will das schon

Message  vo Eus Mar 14 Déc - 21:12

Hoi ihr zwei
Ja wer will scho Eu schriebe wo doch jedä cha mitläse Cool Also wäge der E-Mail Adresse ha ich Daniela gfröget aber noh nüd ghört. Wieso söttet mir eu dänn au öppis schriebe ihr händ eus ja im Stich glah und sind eifach weggange, nidemol zum Guetzle sind ihr schnell verbi cho und jetzt beklaget ihr euch will ihr kei Guetzli überchömed es hät noh 3 übrig söllet mirs für eu uf Zyte tue? Bi eus isch es im moment immer chalt, entweder schneeits oder dänn schint d`Sunne bi so ca. -4°. Dä Jan freut sich mega über dä Schnee und findets total Cool wänn er umgheit uf em Schnee. Also bi Eus isch hald alles normal, drum gihts ebe au nid viel z`schriebe. Mir hoffet es gaht Euch guet und ihr findet irgenwenn dä Heiwäg wieder.

Liebi Grüess us Dürrenäsch vom Jan, Papi und em Mami

vo Eus
Invité


Revenir en haut Aller en bas

FACEBOOK!!! Empty Hallo zäme

Message  Michael Mer 29 Déc - 14:24

hoi schwöschterli, tue mir mal din skype link maile, damit mir chönd tel. dchelsea wür sich mega froie, und dä ganzi rescht vo üsere sippe natürlich au

Michael
Invité


Revenir en haut Aller en bas

FACEBOOK!!! Empty Purzeltag

Message  Michael Ven 28 Jan - 13:44

Bonjour ma soeur!
Où vous êtes à ton anniversaire ?J'ai besoin donc d'un déroulement de votre route!

Michael
Invité


Revenir en haut Aller en bas

FACEBOOK!!! Empty Re: FACEBOOK!!!

Message  Murmeli Lun 31 Jan - 16:21

Salut,

Le forum francophone est de l`autre côté! Smile

Am 11. sind mir in Chiang Mai (Thailand).
Mir muend do z`Bangkok no ufs China-Visum (uf welles au suscht!) warte, und nämed am 10. z`Obig en Zug (Akunft am 11. am Morge).

Liebi Gruess a alli

Vincent & Annika

Murmeli

Messages : 41
Date d'inscription : 28/10/2010

Revenir en haut Aller en bas

FACEBOOK!!! Empty 11.2.2011

Message  Michael Lun 31 Jan - 18:18

chani di hüt abig per skype erreiche? ha na 2, 3 Frage! Wichtig!!!! Question Question Question Question Question Question Question Question

Michael
Invité


Revenir en haut Aller en bas

FACEBOOK!!! Empty Re: FACEBOOK!!!

Message  Murmeli Lun 31 Jan - 18:57

hüt nüme, cha dir nonig säge wenn....

Murmeli

Messages : 41
Date d'inscription : 28/10/2010

Revenir en haut Aller en bas

FACEBOOK!!! Empty Hallo zum ..........mal

Message  Sepp Willi Mar 1 Mar - 18:34

He ihr zwei, habt ihr uns vergessen?
Schon lange nicht mehr gehört (oder gesehen), ich hoffe euch geht es gut und seit schön am Pedale treten.
Gruss Papi

Sepp Willi

Messages : 3
Date d'inscription : 11/03/2010
Age : 55
Localisation : Dürrenäsch

http://www.spö-bö.ch

Revenir en haut Aller en bas

FACEBOOK!!! Empty Re: FACEBOOK!!!

Message  Murmeli Mer 2 Mar - 15:32

Nei, sicher noed!!! affraid

Morn gohts wieder uf China, isch grad so cool, passt wieder zum Titel vom Post: kei Facebook meh lol!

Laos isch super gsi (aber meeeeeeeega steil Mad ), mir lueged, dass mir z China dae Vietnam aktualisiered....

Haett eigentli dae Stern scho oeppis gfunde als Ersatz fuer Kaegi frett? Die fehled naemli scho (gueti schoggi au, aber mir haned do jetzt wenigschtens Ovi cheers )

Liebe Gruess a alli (wo laesed hihi)

Annika & Vincent

Murmeli

Messages : 41
Date d'inscription : 28/10/2010

Revenir en haut Aller en bas

FACEBOOK!!! Empty Ovi

Message  Mami Jeu 10 Mar - 14:21

Sali zämme
Also wieso Ovi chasch ja ih jedem Lade chaufe, übrigens isch ovi für Dich besser das häd dä Jan nämli nid so gern. Naja Kägi fret eigentlich au nid also er wotts amol chafe aber doch nid esse. Wahrschinlich wott er en Vorrat ahlege falls ihr wieder mal zrugg sind.
Liebi Grüss ah euch bidi bis bald Mami und dä jan

Mami
Invité


Revenir en haut Aller en bas

FACEBOOK!!! Empty Re: FACEBOOK!!!

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum